Trädgårdsmaterial

I höstas startade jag min lilla trädgårdsbutik. Det har varit och är fortfarande en fantastiskt rolig resa. Äntligen gör jag det jag tycker är roligt igen! Butiken kryddat med lite diverse uppdrag som konsult, kursverksamhet och trädgårdsdesign passar mig perfekt just nu. Jag får träffa en massa trevliga människor och samtidigt vara kreativ på flera olika sätt.

Min syster frågade om jag inte skulle starta en webbutik också. Efter lite funderande så tänkte jag: -Ja, varför inte! Produkterna har jag ju redan. Det som krävs är själva webbutik, logistik mm. Man kan göra det svårt eller väldigt enkelt.

Jag gjorde det enkelt och låter det utvecklas successivt. Precis som min butik IRL. Så välkommen till min lilla webbutik som utvecklas och växer med tiden. Saknar du något eller har andra funderingar, hör av dig!

http://www.wextverk.se/webbutik.ehtml

//Solveig

